Van naamsbekendheid tot klantrelaties: waarom marketing belangrijk is voor uw kmo.

Marketing is een cruciaal onderdeel van het succes van elke onderneming, ongeacht de grootte. Zowel kleine als grote kmo’s kunnen profiteren van effectieve marketingstrategieën om hun bedrijf te laten groeien. Hieronder zijn tien redenen waarom marketing belangrijk is voor zowel kleine als grote kmo’s: Conclusie, marketing is van cruciaal belang voor zowel kleine als grote […]

5 tips & tricks voor het ontwerpen van een logo

Waarop moet je precies letten bij het maken van een logo? Het ontwerpen van een logo is cruciaal. Als het goed ontworpen is moet je uit het logo kunnen afleiden wat het bedrijf precies doet en waar het voor staat. Het logo moet dus meer zijn dan enkel een representatie van het bedrijf. Hieronder vind […]

Mag ik zomaar een winactie op social media plaatsen?

Winacties, je ziet ze overal wel eens een keer passeren op Facebook en andere social media. Maar wat mag nu juist wel en wat niet? Dit is niet altijd even duidelijk, er zijn namelijk veel bedrijven die de regels niet respecteren. Dit is niet zonder risico’s en creëert oneerlijke concurrentie voor bedrijven die de regels […]

Subsidie voor uw marketing, website of webshop!

Samengevat Voor wie? kmo’s Voor wat? voor de externe ontwikkeling/vertaling van meertalige websites, sociale media, enz. ter ondersteuning van export Subsidie van € 3.000 tot € 4.500 Kmo’s waarvan de exploitatiezetel gevestigd is in het Vlaamse Gewest, kunnen een forfaitaire subsidie bekomen bij Flanders Investment & Trade (FIT) voor de externe ontwikkeling én vertaling van meertalige websites of […]

Handige tips om jouw e-mailmarketing te laten werken.

computerscherm waarop emailprogramma opstaat voor emailmarketing

Wereldwijd worden er zo’n 5 miljard mailings op jaarbasis verstuurd, wat uiteraard een enorm aantal is. Dat geeft eveneens aan dat e-mailmarketing nog steeds heel belangrijk blijft. En waarom is dat eigenlijk? Heel simpel; het is (relatief) goedkoop, krachtig en persoonlijk. Maar hoe zorg je ervoor dat tussen al deze miljarden mailings jouw campagne zijn doel […]

Growth hacking

strategie op een computerscherm om aan growth hacking te doen

Op het eerste zicht zou je kunnen denken dat dit een medisch iets is waarvoor je naar de dermatoloog moet gaan. Gelukkig is dit niet het geval maar gaat het over een leuke, interessante marketingtool geschikt voor veel bedrijven. Kort gezegd is Growth Hacking het efficiënt snel laten groeien van het bedrijf door middel van […]

Een nieuwe website? 10 dingen waar je op moet letten.

kopje koffie, laptop, bril, fototoestel, maken van een website

Wil je graag een nieuwe website laten bouwen? We maken in 10 tips duidelijk dat je niet zomaar de eerste de beste websitebouwer of CMS moet nemen. Een nieuwe website laat je niet zomaar bouwen. Er zit meer achter dan enkel wat tekst met foto’s op een scherm plaatsen. En met de vele websitebouwers die […]

Hoger in Google door SEO

Vergrootglas met SEO en de zaken die je nodig hebt om deze te verbeteren zoals content, keywords, organische ranking, sociale media, analytics

Er bestaan 1001 middeltjes om hoger te scoren in Google. Eén daarvan is SEO, maar wat is dat nu eigenlijk? En waarom is dit zo belangrijk voor uw website? U heeft er alvast eens van gehoord maar nooit echt over nagedacht of dit wel belangrijk is. Ik kan u nu al vertellen dat dit uitermate […]

Waarom Google Ads?

het logo van google ads

Online marketing & Google Ads Eén van de tools die we gebruiken bij online marketing is Google Ads. Hiermee bereik je al snel 90% van de internetgebruikers tijdens hun dagelijkse surfsessie. Want elke seconde worden er 2,3 miljoen zoekopdrachten uitgevoerd op Google, en de meest getoonde resultaten vertonen ook Google Ads. Wat is Google ads?​ […]

Betere resultaten bij Google door SSL certificaat

Betere resultaten bij Google door SSL certificaat

Zorg dat je website over een ssl-certificaat beschikt Hou je SEO en beveiliging optimaal en zorg dat je een SSL-certificaat aan je bestaande website koppelt. Websites die NIET over een SSL-certificaat beschikken zullen in de zoekmachines zoals Google slechter scoren. De zoekmachines gaan uw website als “onveilig” beschouwen ook al heb je een perfect betrouwbare website. Het heeft invloed […]